Критерії
оцінювання навчальних досягнень учнів
із предмета
захист Вітчизни
При
оцінюванні навчальних досягнень учнів з предмета захист Вітчизни вчитель оцінює
теоретичні знання, уміння їх застосовувати на практиці; за нормативними
показниками, - контрольні вправи, що їх мають виконувати учні (вправи та
нормативні показники подано у навчальних програмах).
Рівень
навчальних досягнень учнів
|
Бали
|
Критерії
оцінювання навчальних досягнень учнів
|
І.
Початковий
|
1
|
Учень може
розрізняти об’єкти вивчення і відтворювати деякі його елементи (на рівні
«так-ні»)
|
2
|
Учень
фрагментарно може відтворити окремі елементи навчального матеріалу; має
елементарні навички виконання практичних робіт
|
|
3
|
Учень
декількома простими реченнями передає зміст навчального матеріалу, знаходить
відповідь на питання в тексті підручника; з допомогою вчителя виконує
елементарні завдання
|
|
II.
Середній
|
4
|
Учень знає
окремі факти, що стосуються навчального матеріалу відповідно до тексту
підручника або пояснення вчителя; виявляє здатність елементарно висловлювати
думку; з допомогою вчителя може виконувати частину практичних завдань
|
5
|
Учень
розуміє основний навчальний матеріал, здатний дати визначення понять, але
допускає помилки; з допомогою вчителя може логічно відтворювати значну його
частину; його вміння і навички дають змогу виконувати практичні завдання з
допомогою вчителя
|
|
6
|
Учень
самостійно відтворює значну частину навчального матеріалу; може дати стислу
характеристику об’єктам вивчення; правильно вживає терміни; з допомогою
вчителя користується джерелами інформації
|
|
III.
Достатній
|
7
|
Учень
виявляє знання і розуміння переважної частини навчального матеріалу; дає
визначення понять; здатний застосовувати знання на практиці (за алгоритмом),
може частково контролювати власні навчальні дії; самостійно визначає порядок
виконання практичних завдань
|
8
|
Учень
володіє навчальним матеріалом і використовує набуті знання і уміння у
стандартних ситуаціях; може зіставляти, узагальнювати, систематизувати
інформацію за допомогою вчителя, самостійно застосовує теоретичні знання для
виконання практичних завдань
|
|
9
|
Учень
оперує навчальним матеріалом на рівні теми, розділу, може самостійно його
відтворювати; володіє необхідними теоретичними засадами для вироблення
власної думки при обговоренні проблемних ситуацій та виконанні практичних
завдань
|
|
IV.
Високий
|
10
|
Учень
володіє глибокими, міцними знаннями, здатний використовувати їх у
нестандартних ситуаціях; виявляє творчі здібності; знаходить джерела
інформації та самостійно використовує їх при виконанні поставлених завдань
|
11
|
Учень
володіє узагальненими знаннями з предмета, вільно висловлює власні думки;
без допомоги викладача знаходить джерела інформації і використовує одержані
відомості відповідно до мети та завдань власної пізнавальної діяльності;
раціонально виконує практичні завдання
|
|
12
|
Учень має
системні знання, виявляє здатність приймати рішення, вміє самостійно
здобувати знання; рівень умінь і навичок дає змогу виконувати практичні
завдання на бездоганному рівні
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий