Критерії оцінювання з курсу "Захист Вітчизни"



Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
із предмета захист Вітчизни
При оцінюванні навчальних досягнень учнів з предмета захист Вітчизни вчитель оцінює теоретичні знання, уміння їх застосовувати на практиці; за нормативними показниками, - контрольні вправи, що їх мають виконувати учні (вправи та нормативні показники подано у навчальних програмах).
Рівень навчальних досягнень учнів
Бали
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
І. Початковий
1
Учень може розрізняти об’єкти вивчення і відтворювати деякі його елементи (на рівні «так-ні»)
2
Учень фрагментарно може відтворити окремі елементи навчального матеріалу; має елементарні навички виконання практичних робіт
3
Учень декількома простими реченнями передає зміст нав​чального матеріалу, знаходить відповідь на питання в тексті підручника; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання
II. Середній
4
Учень знає окремі факти, що стосуються навчального матеріалу відповідно до тексту підручника або пояснення вчителя; виявляє здатність елементарно висловлювати думку; з допомогою вчителя може виконувати частину практичних завдань
5
Учень розуміє основний навчальний матеріал, здатний дати визначення по​нять, але допускає помилки; з допо​могою вчителя може логічно відтво​рювати значну його частину; його вмін​ня і навички дають змогу виконувати практичні завдання з допомогою вчителя
6
Учень самостійно відтворює значну частину навчального матеріалу; може дати стислу характеристику об’єктам вивчення; правильно вживає терміни; з допомогою вчителя користується джерелами інформації
III. Достатній
7
Учень виявляє знання і розуміння пе​реважної частини навчального мате​ріалу; дає визначення понять; здатний застосовувати знання на практиці (за алгоритмом), може частково кон​тролювати власні навчальні дії; самостійно визначає порядок виконання практичних завдань
8
Учень володіє навчальним матеріалом і використовує набуті знання і уміння у стандартних ситуаціях; може зіставляти, узагальнювати, систематизувати інформацію за допомогою вчителя, самостійно засто​совує теоретичні знання для виконан​ня практичних завдань
9
Учень оперує навчальним матеріалом на рівні теми, розділу, може самостійно його відтворювати; володіє необхідними теоретичними засадами для вироблення власної думки при обговоренні проблемних ситуацій та виконанні практичних завдань
IV. Високий
10
Учень володіє глибокими, міцними знаннями, здатний використовувати їх у нестандартних ситуаціях; виявляє творчі здібності; знаходить джерела інформації та самостійно використовує їх при ви​конанні поставлених завдань
11
Учень володіє узагальненими знання​ми з предмета, вільно висловлює влас​ні думки; без допомоги викладача знаходить джерела інформа​ції і використовує одержані відомості відповідно до мети та завдань власної пізнавальної діяльності; раціонально виконує практичні завдання
12
Учень має системні знання, виявляє здатність приймати рішення, вміє само​стійно здобувати знання; рівень умінь і навичок дає змогу виконувати практичні завдання на бездоганному рівні

Комментариев нет:

Отправить комментарий