Критерії оцінювання навчальних
досягнень учнів
з предмета "Фізична
культура"
Основними критеріями навчальних досягнень учнів з
предмета “Фізична культура” є комплексне оцінювання:
- техніки виконання фізичних вправ;
- нормативних показників;
- теоретико-методичних знань.
Оцінка на уроках фізичної культури повинна визначати
дійсний рівень знань, рухових умінь і навичок учнів відповідно до вимог
навчальної програми.
Під час оцінювання навчальних досягнень учнів
необхідно:
- враховувати ступінь засвоєння ними матеріалу (окремих елементів конкретної фізичної вправи чи декількох вправ, відповідних інструктивне методичних вказівок і т.п.);
- здійснювати індивідуальний підхід (зважаючи на вікові та статеві особливості розвитку учнів, рівень фізичної підготовленості, загальний стан здоров'я);
- застосовувати гласність оцінки (своєчасно інформувати учнів про оцінку за досягнутий результат, виконаний норматив і т.п.).
При оцінюванні рухової дії розрізняють ступені її
розуміння і виконання (правильне; з незначними помилками, які не порушують
структуру руху; із значними помилками, які дещо порушують раціональну техніку і
структуру рухової дії; з грубими помилками, які значно порушують структуру
рухової дії або її окремих елементів).
Рівні навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії навчальних досягнень учнів
|
І.
Початковий
|
1
|
Учень
володіє знаннями, необхідними для виконання певного елементу на елементарному
рівні розпізнання.
|
2
|
Учень
виконує окремі елементи фізичних вправ, володіє матеріалом на елементарному
рівні засвоєння.
|
|
3
|
Учень
володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, виконує нормативний показник
початкового рівня, розрізняє елементи техніки виконання фізичних вправ.
|
|
ІІ.
Середній
|
4
|
Уміння і
навички учня дозволяють виконувати більшість елементів фізичних вправ (з
незначними помилками). Учень володіє матеріалом на рівні вищому за
початковий, розрізняє елементи техніки виконання вправ.
|
5
|
Учень
володіє технікою виконання окремої фізичної вправи, розуміє основний
теоретико-методичний матеріал.
|
|
6
|
Учень за
допомогою вчителя виконує окремі фізичні вправи, аналізує та виправляє
допущені помилки, виявляє знання і розуміння основних положень навчального
матеріалу, виконує нормативні показники середнього рівня.
|
|
ІІІ.
Достатній
|
7
|
Учень
виконує окремі контрольні нормативні показники та вправи комплексних тестів
оцінки стану фізичної підготовленості, виявляє знання і розуміння переважної
більшості навчального матеріалу, застосовує теоретико-методичний матеріал для
виконання фізичних вправ, визначених навчальною програмою.
|
8
|
Учень
володіє технікою виконання фізичних вправ, виконує вправи комплексних тестів
оцінки стану фізичної підготовленості. Знання учня достатньо повні, він
вільно застосовує вивчений матеріал, уміє аналізувати, робити висновки.
|
|
9
|
Учень виконує
контрольні навчальні нормативи і вимоги, вправи для обов’язкового повторення
і домашніх завдань, вільно володіє вивченим матеріалом та вміло застосовує
його на практиці, виконує нормативні показники достатнього рівня.
|
|
ІV.
Високий
|
10
|
Рівень
умінь і навичок учня дозволяє правильно і якісно виконувати нормативні
показники. Учень уміло володіє теоретико-методичним матеріалом навчальної
програми, знає методику підготовки і виконання фізичних вправ.
|
11
|
Учень
виконує фізичні вправи та контрольні навчальні нормативи на високому рівні,
володіє узагальненими, міцними знаннями з предмета, володіє техніко-тактичною
підготовкою при виконанні фізичних вправ.
|
|
12
|
Учень
досягає високих результатів під час виконання фізичних вправ, визначених
навчальною програмою та комплексними тестами оцінювання стану фізичної
підготовленості, має системні знання та інструктивно методичні навички з
предмета.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий